FAQ

  • SSH toegang
    Nee we bieden een managed service dus u kunt niet via SSH toegang tot de server krijgen, wel bieden we de web console waarbij u de .war files, log files & database kunt benaderen / downloaden / uploaden.
  • Kan ik betalen met creditcard?
    Op dit moment sturen we u elke maand een factuur die betaald moet worden via de bank, we zijn bezig om betaling via creditcard mogelijk te maken.
  • Wachtwoord vergeten
    Klik rechtsboven in op "Forgot Password?" / "Wachtwoord vergeten?" en vul je email adres in, je ontvangt binnen elke minuten een mailtje om je wachtwoord te resetten.
  • Hoe wijzig ik mijn account details
    Je kunt je contact gegevens wijzigen nadat je bent ingelogd. Je komt via deze stappen op de juiste pagina terecht: - Klik rechtsboven op je accountnaam - Klik op "Mijn Account" Je kunt nu alle contact gegevens naar wens aanpassen.
  • Support request aanmaken
    Je kan mailen naar: support@geckotools.nl Of gebruik maken van de app (geckotools op dit moment alleen beschikbaar in de Play store)